big_banner_eng-02
Home > Achievements > Media Coverings > HK Radio: I am making progress
HK Radio: I am making progress

「我進步了」學校音樂短片 - 獲香港電台好評

由美感藝術科協助製作之“我進步了”學校音樂短片, 自推出後大獲好評, 在YOUTUBE瀏覽量超過4萬, 直逼5萬,評論也很正面。更受不少的論壇及傳媒注視, 於31-5-2011香港電台第二台節目之"有冇搞錯", 主持人對"我進步了"MTV稱讚有加, 大讚專業及好看.

 

 

或可在以下網址收聽(由45分鐘開始): 


http://programme.rthk.org.hk/channel/radio/player_popup.php?pid=4280&eid&d=2011-05-31&player=real&type=archive&channel=radio2


以下為YOUTUBE部份評論:


  • 好有意義........
  • this is really a great school with dedicated teachers and principal! great production! Keep it up!
  • 有創意...最緊要係師生齊合作!!!
  • 我都係讀碼頭區既中學 , 佢地真係好正 , 好creative ,
  • 作得好, 拍得好, 唱得也好!
  • 有創意!我鐘意!
  • 錄音pro...mv 正
  • 我很喜歡這首歌,好好聽, ........覺得這間學校都有HEART !!
  • 不錯!有專業水準,加油!
  • good one! this is call education!
  • 幾好聽,又有意思!我自己以前都係屯門區讀書,你地加油!
  • 有創意,感嘗試。很好。之前我係中學都有玩過校園電視台,拍得都-都冇你地咁好,後期製作好努力,加油啊!!
 
Address: 273 Wu Chui Road, Tuen Mun, N.T. Hong Kong   |   Tel: 2441 3818   Fax: 2404 8394  e-mail: kcss@kachi.edu.hk | Join Us
Copyright © 2024 PAOC Ka Chi Secondary School. 保留所有權利